Solutii profitabile pentru farmacii


Opreste animatia
Farmacia Mona Focsani

Legislatie curenta

Legea farmaciei nr. 266/2008

Infiintarea, organizarea si functionarea farmaciilor si drogheriilor in Romania

Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 962/2009

Normele privind infiintarea, organizarea si functionarea farmaciilor si drogheriilor

Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1402/2009

Pentru modificarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea farmaciilor si drogheriilor, aprobate prin O.M.S. nr. 962/2009

Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 130/2010

pentru modificarea Legii farmaciei nr. 266/2008

Legea nr. 95/2006 - exercitarea profesiei de farmacist

privind reforma in domeniul sanatatii

Legea nr. 95/2006 - publicitatea la medicamente

privind reforma in domeniul sanatatii

Hotararea Guvernului nr. 1389/2010

pentru aprobarea Contractului cadru pentru anii 2011-2012

Ordin nr. 1723 din 20 decembrie 2011

pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2012 a Contractului-cadru

Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 75/2010

Reguli de buna practica farmaceutica

Hotararea Guvernului nr. 578/2012

pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1389/2010

Legea 215/13.11.2012

pentru modificarea Ordonantei de Urgenta 130/2010

Vitrine si gondole

Intre produs si client, granita este de sticla: vitrina. Aceasta reprezinta primul contact cu clientul si un mijloc de comunicare cu acesta.

Vitrina trebuie sa valorifice profesional produsele si campanile informative. Este un mesaj pe care clientul il citeste dintr-o privire. Este important ca aceasta privire sa fie captata de exponate, iar acesta este rolul designului si al proiectarii. Fiecare exponat este pus in valoare de locul in care este amplasat si din care poate fi privit.

In acelasi timp, vitrina reflecta, in mic, imaginea si personalitatea farmaciei si mediaza relatia sa cu exteriorul. O vitrina atragatoare este o invitatie adresata clientilor sa treaca pragul farmaciei dvs. Este locul in care acestia pot privi produsele de aproape si pot gasi solutii pentru nevoi la care nu s-au gandit inainte. Este locul tentatiilor, din care isi aleg ceea ce nu ar alege daca interactiunea s-ar produce doar la tejghea. Iar aceste strategii de expunere modifica total volumul de vanzari.

Mobilierul vitrina

In economia moderna a spatiului comercial, consumatorul este incurajat catre o relatie participativa cu mediul in care se desfasoara vanzarea: produsele sunt nu doar „aratate”, ci expuse, atinse, citite. Cu cat interactiunea este mai intensa, cu atat dorinta de cumparare este mai puternica. De aceea, Ianson imagineaza si produce module inovative de mobilier, vitrine cu polite de toate tipurile, sisteme care va ajuta sa stimulati interesul pentru produs fara a periclita calitatea sau siguranta depozitarii sale.

Vitrinele de interior Ianson depoziteaza, expun, asigura si conserva produsul pe care incercati sa il promovati.

Ianson iti propune solutii pentru expunere, vitrine expunere OTC, dermatocosmetice si parafarmaceutice.
1. Vitrine tematice:
  • Vitrine OTC
  • Vitrine dermatocosmetice
  • Vitrine pentru produse destinate copiilor
  • Panouri expunere ceaiuri
2. Vitrine cu diverse tipuri de iluminare:
  • Vitrine iluminate doar din spate
  • Vitrine complet iluminate
  • Vitrine iluminate din lateral
  • Vitrine iluminate cu spoturi si leduri
3. Vitrine modulare din sticla:
  • Vitrine din sticla cu sudura in ultraviolet
  • Corpuri din sticla pentru expunere produse de dimensiuni mici
4. Vitrine cu structuri atipice:
  • Vitrine Xfactor
  • Vitrine cu casete de prezentare produse
  • Panouri cu sine si agatatori
  • Module speciale pentru aparatura medicala
5. Vitrine pentru dispozitive medicale
6. Gondole
  • Gondole sticla
  • Gondole cu polite metalice